12 veckor till friskare liv och smalare midja

Berit Nordstrand
Köp boken

Utgivningsdag: 2014-12-23
Recensionsdag: 2015-01-06

Mediakontakt: Marie Jungsand

På bara tolv veckor kan du förändra ditt liv – och midjemått! – radikalt. Med läkaren Berit Nordstrands enkla metod får du lära dig att arbeta med din kropp, i stället för mot, och resultatet ger dig inte bara lägre vikt och slankare midja utan även betydligt mer energi i vardagen och ett gott skydd mot en rad sjukdomar. Under 12 veckor introduceras förändringar av din vardagskost stegvis så att du i slutet av perioden äter och lever hälsosammare utan att det känns som någon drastisk förändring. Varje vecka får du väldokumenterade tips om mat och näring, du får veta vilka livsmedel som ökar din förbränning och vilka råvaror som bäst håller dig mätt, men även varför du bör njuta av grönt te och mörk choklad varje dag … Med bara en liten förändring av dina vanor per vecka blir det lätt att följa planen, och eftersom du löpande får läsa om hur din kropp reagerar beroende på vad du äter känns det lättare att göra kloka val. Du får dessutom över 70 recept med mat som viltgryta, ugnsbakade rödbetor eller granatäppleparfait som hjälper dig att påbörja ett sundare liv. Så sluta kämpa mot dig själv, ge dig i stället en fantastisk chans att uppnå både smalare midja och bättre hälsa.

Detaljerad fakta

Recensionsdag: 2015-01-06 Genre: Familj & hälsa Fotograf: Studio Dreyer Hensley Översättare: Anna Olsson Omslagsformgivare: Eva Lindeberg OmslagsIllustratör: Karin Modén Thema-kod: Familj och hälsa Antal sidor: 288 Mått: 205 x 253 x 32 mm Vikt: 1219 g Format (utgivningsdatum): Inbunden, 9789174244649 (2014-12-23)

12 veckor till friskare liv och smalare midja

Berit Nordstrand
Köp boken

Utgivningsdag: 2014-12-23
Recensionsdag: 2015-01-06

Mediakontakt: Marie Jungsand

På bara tolv veckor kan du förändra ditt liv – och midjemått! – radikalt. Med läkaren Berit Nordstrands enkla metod får du lära dig att arbeta med din kropp, i stället för mot, och resultatet ger dig inte bara lägre vikt och slankare midja utan även betydligt mer energi i vardagen och ett gott skydd mot en rad sjukdomar. Under 12 veckor introduceras förändringar av din vardagskost stegvis så att du i slutet av perioden äter och lever hälsosammare utan att det känns som någon drastisk förändring. Varje vecka får du väldokumenterade tips om mat och näring, du får veta vilka livsmedel som ökar din förbränning och vilka råvaror som bäst håller dig mätt, men även varför du bör njuta av grönt te och mörk choklad varje dag … Med bara en liten förändring av dina vanor per vecka blir det lätt att följa planen, och eftersom du löpande får läsa om hur din kropp reagerar beroende på vad du äter känns det lättare att göra kloka val. Du får dessutom över 70 recept med mat som viltgryta, ugnsbakade rödbetor eller granatäppleparfait som hjälper dig att påbörja ett sundare liv. Så sluta kämpa mot dig själv, ge dig i stället en fantastisk chans att uppnå både smalare midja och bättre hälsa.

Ladda ner omslag

Ladda ner 3D-omslag

Detaljerad fakta

Recensionsdag: 2015-01-06 Genre: Familj & hälsa Fotograf: Studio Dreyer Hensley Översättare: Anna Olsson Omslagsformgivare: Eva Lindeberg OmslagsIllustratör: Karin Modén Thema-kod: Familj och hälsa Antal sidor: 288 Mått: 205 x 253 x 32 mm Vikt: 1219 g Format (utgivningsdatum): Inbunden, 9789174244649 (2014-12-23)